세퍼 이멜 해석부탁드려요
흰가람
Greetings!Our apologies for the cancellation, the reason is due to aircraft situation. As carrier, we may change or reschedule any flight where we reasonably consider to be justified by circumstances beyond our control or for reasons of safety or security. Given this, we have options that our affected passenger could take which will at least minimize or eradicate the inconvenience.Rebooking?? up to 1 month without any charges. For roundtrip flight, same number of days must be followed. Please see our website for your reference of the exact flight details that will fit your scheduleFull refund???*for bookings made via credit card, the amount shall be credited back to your account minimum of 60 working/banking days.Please do let us know which option you would like to take.?We can only rebook your flight once without any charges. But please be advised that our rebooking is subject to seat availability.Kindly advise us 4hrs before your flight so we may rebook your flight (subject to availability) otherwise, changes will be considered acceptedFor further inquiries you may call our 24hr hotline thru (+632) 7020888 or (+6332) 2308888.Thank you!?
CEB Reservation Service Desk
QQQQQQQQQQQQQQQ
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감춰왔던
전 법정까지 갈랍니다. 법으로 해도 안되나요 ?
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피리
천재지변도 보상받기힘들어여
근데 세퍼스케줄이라면 더더욱이겠져 -
샤르
아아 이런 황당한 경우도 발생하는 군요....
취소된 일정에 호텔을 예약했는데,,,,그 호텔이 취소가 안되는 특가품일 경우, 어떻게 보상을 받지요 ?
증빙자료만 있다면 보상이 가능하겠지요 ?
아무튼 황당하시겠어요. -
쇼콜라데
감사합니다
근데 세퍼에 전화했는데
취소는 아직이래여
다시 멜보래는말도없었자너여?
세퍼에서 알아봐준데여 -
여우By
감사합니다
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차분나래
아주 간단히.. 직역 아니구여. 정리하면 이렇습니당
비행기 상태로 인하여 님이 예약하신 편 취소 되었답니다.
두가지 옵션을 선택할 수 있습니다.
1)기존예약일에서 1달이내 다시 예약(추가금없음)
왕복편의 경우 기존 예약건과 똑같은 날짜 이후 돌아오는 편 예약
2) 취소, 환불 - 60일 이내 환불
재예약은 한번만 가능하며, 잔여좌석수에 따라 가능 여부 결정됨 등등...
세부조항들도 있네요.